درباره استاد
اطلاعات آکادمیک
اطلاعات تماس
کیفیت تدریس از نظر دانشجویان
جزوات و منابع درسی
هنوز جزوهای برای این استاد ثبت نشده است
اگر جزوهای از این استاد دارید، میتوانید آن را در سایت به اشتراک بگذارید
ورود و آپلود جزوهبرچسبهای استاد
اقدامات سریع
دروس تدریسی
هنوز اطلاعاتی ثبت نشده است.
نظرات دانشجویان در مورد استاد
3 نظر ثبت شده
با سلام من سه ترم با اقای دکتر جانفشان درس برداشتم. ایشان بسیار استاد با سوادی در گروه زبان و دانشکده هستند. به درس و کلاس اهمیت می دهند. ضمنا سرفصل و کتابها توسط سازمان ارایه شده و حتی سوالات پایان ترم هم سراسری و کشوری بود و ایشان نقشی در طراحی سوالات نداشتند. نمرات هم سیستمی به ایشان اعلام می شود دلیلی ندارد نمره دانشجو را کم کند. من در هرسه نیمسال با ایشان نمره کامل گرفتم. و همانطور که نمرات نیمسال اول 1405-1405را در کانال زبان ترکیبی گذاشتند تمامی دانشجویان با نمرات عالی این درس را پاس کردند. فرقی بین دخترها و پسرها نمی گذارد.
متاسفانه این استاد نمره بالا هم بگیری مثلا ۲۰ بهت ۱۵ یا ۱۶ میده نمره خودتو نمیزاره کافیه دستت بخوره از کلاسش بری بیرون برات غیبت میزنه اصلا دانشجو رو درک نمیکنه هیچکس راضی نیست خلاصه از این استاد
دیگه حاضر نیستم باهاش درس بردارم چون ... بدترین و بی درک ترین و ظالم ترین استاد جهانه هیچ هیچ وقت باهاش درس نگیرید . یه لحظه از کلاسش بری بیرون برات غیبت میزنه مثل آب خوردن هم دانشجو رو حذف میکنه
گفتگو و بحثهای عمومی
در بحث شرکت کنید
برای شرکت در بحث، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید
هنوز پیامی ثبت نشده است. اولین نفری باشید که بحث را شروع میکند!
پیشنهاد اصلاح اطلاعات
اگر خطا یا اطلاعات نادرستی دیدید، پیشنهاد خود را ارسال کنید
هنوز اصلاحاتی ثبت نشده
اگر متوجه خطا یا اطلاعات نادرستی در این پروفایل شدید، اولین نفری باشید که پیشنهاد اصلاح ارسال میکند